Urządzenie rolkowe do pomiaru sił hamujących

TYP RHO-6/L

scroll-down-white

Rolki osobowe RHO-6/L

RHO-6/L to nowoczesne urządzenie do badania układów hamulcowych pojazdów o dmc do 3.5 t, w tym samochodów osobowych i dostawczych, motocykli/motorowerów ciągników rolniczych, przyczep oraz pojazdów z napędem 4×4. Może pracować jako element zintegrowanej linii diagnostycznej UNILINE QUANTUM 2000 lub jako samodzielne urządzenie.

Część elektromechaniczna to sprawdzona konstrukcja o wysokiej wytrzymałości wyposażona w innowacyjne układy pomiarowe i sterownik mikroprocesorowy współpracujący z programem komputerowym UNILINE QUANTUM 3. Jest to bardzo przyjazne oprogramowanie, które prowadzi użytkownika przez proces badania technicznego i automatycznie dokonuje interpretacji wyników zgodnie aktualnymi wymaganiami prawnymi. System posiada również szereg dodatkowych funkcjonalności, które mogą być aktywowane dla potrzeb bardziej zaawansowanej diagnostyki i analizy skuteczności układów hamulcowych.

Urządzenie posiada certyfikat ITS pozwalający na pracę w stacjach kontroli pojazdów

Informacje dodatkowe

  • czujnik nacisku na pedał hamulca
  • nakładki motocyklowe
  • dokumentacja (DTR, deklaracja zgodności WE, certyfikat ITS)
  • tryb 4×4 pozwalający na automatyczną detekcję napędu wieloosiowego oraz przeprowadzenie badania technicznego hamulców
  • mobilne rolki wolnobieżne
  • system Smart Start, oparty na przemiennikach częstotliwości, pozwalający na łagodny start napędu rolek i wspomaganie wyjazdu
  • repetytor LCD
  • pokrywy przejazdowe
  • rama ułatwiająca przygotowanie dołów fundamentowych
  • indywidualny wybór koloru urządzeń i centralnej jednostki sterującej (z palety RAL)
  • dwa sposoby montażu: wersja kanałowa i wersja kompaktowa (motoreduktory skierowane do wewnątrz)
  • wersja urządzenia z progiem podnoszącym (winda) do pojazdów o niskim zawieszeniu (Certyfikat ITS Z/15/063/18)
  • centralna jednostka sterująca (do wyboru): wersja CJS Ergo lub CJS Galaxy
Parametry Wartości
Średnica kół badanego pojazdu10″- 28″
Rozstaw kół badanego pojazdu900 – 2140 mm
Zakres pomiarowy0 – 8 kN
Prędkość obwodowa rolek5 km/h
Zakres siły nacisku na pedał hamulca0 – 1000 N